U mantenimentu di u sistema di lubricazione di u generatore hè realizatu regularmente

U sistema di lubricazione hè assai impurtante per u generatore, cusì u travagliu di mantenimentu ùn pò esse ignoratu, ma tutti ponu sapè pocu di u mantenimentu di u sistema di lubricazione, è certi persone ancu ignoranu u mantenimentu quandu utilizanu u generatore.U seguitu introduverà u mantenimentu di u sistema di lubricazione di u generatore 100 kW.
1. Pulite regularmente u sistema di lubricazione è cambia l'oliu

(1) Tempu di pulizia: Pulite u filtru di l'oliu di u generatore regularmente, è generalmente rimpiazzate a padella è u passaghju di l'oliu.

(2) Metudu di pulizia

a.Quandu u mutore hè in un statu caldu (à questu tempu, a viscosità di l'oliu hè bassu è l'impurità fluttuanu in l'oliu), sguassate l'oliu da l'oliu, per sguassà l'impurità in l'oliu, u passaghju di l'oliu è filtru d'oliu quantu pussibule.

b.Aghjunghjite oliu mistu (15% à 20% kerosene à l'oliu di mutore, o mischjà secondu u rapportu di u mutore di diesel à l'oliu di mutore = 9: 1) in u bacinu di l'oliu di u mutore, è a quantità deve esse 6% di a capacità di lubricazione. sistema Deci à settanta.

c.Quandu u generatore 100kw funziona à bassa velocità per 5-8 minuti, a pressione di l'oliu deve esse 0.5kgf/cm2;sopra.

d.Ferma a macchina è sguassate a mistura d'oliu.

e.Pulite u filtru di l'oliu di u mutore, u filtru, u radiatore di l'oliu di u mutore è u carter, è aghjunghje un novu oliu di mutore.

2. Sceglite l'oliu currettu

In generale, l'istruzzioni per ogni generatore diesel specificanu u tipu d'oliu lubrificante utilizatu da a macchina.Per piacè esse cuscenti di questu quandu l'utilizanu.Se ùn ci hè micca un oliu lubrificante specificatu in l'istruzzioni durante l'usu, una marca simile d'oliu lubrificante pò esse usata.Ùn mischjà micca olii di diverse marche.

3. A quantità di oliu deve esse apprupriatu

Prima di ogni iniziu, u livellu di l'oliu di u generatore 100kw deve esse verificatu per assicurà chì u livellu di l'oliu hè in u intervallu specificatu.

(1) U livellu di l'oliu hè troppu bassu: l'usura hè grande, u bushing hè faciule da brusgià, è u cilindru hè tiratu.

(2) U nivellu di l'oliu hè troppu altu: l'oliu si sparghje in u cilindru;dipositi di carbone in a camera di combustione;piston rings bastone;fumu turchinu da u tubu di scarico.

Dunque, quandu l'oliu di crankcase hè insufficiente, deve esse aghjuntu à u nivellu d'oliu specificatu, è a causa di a mancanza d'oliu deve esse scuperta;Quandu u nivellu di l'oliu hè troppu altu, verificate l'oliu di u mutore per l'acqua è a fuga di carburante, scopre a causa, escludellu è rimpiazzà l'oliu di motore.

Quandu aghjunghje l'oliu di mutore, per piacè utilizate un funnel pulitu cù un filtru per impedisce chì impurità entre in u carter è affettanu u funziunamentu normale di u generatore diesel.

3. A pressione di l'oliu di u generatore 100kw hè adattatu currettamente

Ogni generatore diesel hà a so propria pressione d'oliu specifica.Quandu a macchina principia à a velocità nominale o a velocità media, a pressione di l'oliu deve aumentà à u valore specificatu in 1 min.Altrimenti, truvate a causa è aghjustate a pressione d'oliu à u valore specificatu.

4. Quandu si usa un generatore 100kw, a qualità di l'oliu di u mutore deve esse verificatu spessu.

(1) Ispezione di impurità meccaniche.Quandu u mutore hè caldu, verificate l'oliu di u mutore per impurità meccaniche (i impurità sò flottanti in l'oliu di u mutore oghje).Quandu verificate, tirate u dipstick è fighjate in un locu luminoso.Se ci sò particeddi fini nantu à u dipstick o i linii nantu à u dipstick ùn sò micca visibili, indica chì l'oliu cuntene troppu impurità.

(2) Inoltre, pudete ancu strofinate l'oliu cù e mani per vede s'ellu ci sò particeddi per stabilisce se l'oliu pò esse usatu.Se l'oliu diventa neru o cuntene troppu impurità, cambia l'oliu di generatore 100kW è pulisce u filtru d'oliu.

(3) Verificate a viscosità di l'oliu di generatore 100 kW.Aduprate un viscosimetru per verificà a viscosità di l'oliu di u mutore.Ma u metudu più cumuni hè di applicà l'oliu di mutore à i vostri ditte è torce.Se ci hè un sensu di viscosità è stende, significa chì a viscosità di l'oliu di u mutore hè appruvata.Altrimenti, significa chì l'oliu di u mutore ùn hè micca abbastanza viscosu, scopre perchè è cambia l'oliu di u mutore.


Tempu di Postu: Nov-05-2022